Veel gestelde vragen

Is het genoemde tarief per persoon, per taxi, per enkele rit of voor een retour?
De prijs geldt voor een enkele taxirit met maximaal 4 passagiers.
Een retour kost dus twee keer de enkele ritprijs. Voor een taxibusje geschikt voor maximaal 7 passagiers geldt een toeslag van 25%.


Hoe lang van tevoren moet ik de taxi reserveren?
Wij adviseren u om de taxi ruim van tevoren te reserveren, het liefst zodra u weet op welke dag en hoe laat u op Schiphol moet zijn.

Hoe lang is de wachttijd op de taxi bij terugkomst op Schiphol?
U hoeft niet op de taxi te wachten, de taxi staat al klaar als u de bagagehal uit komt.

Moet ik op de heenrit ook al afrekenen voor de terugrit?
U hoeft niet vooruit te betalen en rekent gewoon per rit af met de desbetreffende chauffeur.

Zijn er ook kinderzitjes in de taxi aanwezig?
Volgens de wet mogen kinderen in de taxi los worden vervoerd. Wij voorzien niet in kinderzitjes, maar u kan natuurlijk altijd uw eigen kinderzitje meenemen.

Ik snap niet goed hoe het bestelformulier werkt, ik kom er niet uit. Wat kan ik doen?
Neem alstublieft contact met ons op, zodat wij u kunnen helpen. Dit kan telefonisch via 090-090-12345 of per email: info@schipholtaximedemblik.nl

Contactformulier

Heeft u nog vragen waarop u het antwoord niet kunt vinden op de website?
Vul dan onderstaand contactformulier in. Ook voor speciale wensen of het
aanvragen van een offerte op maat kunt u dit formulier gebruiken.

Naam:
Email:
Vraag:
Beveiligingsvraag : 3 x 4 =
   
Contactgegevens

Schipholtaxi Medemblik is onderdeel van SchipholtaxiNL.nl
P: Postbus 75646, 1118 ZR, Luchthaven Schiphol
A: Evert van de Beekstraat 3, 1118 CL Schiphol, Haarlemmermeer